Logo en huisstijlHet nieuw gestarte bedrijf Duoinlog was op zoek naar iemand die de vertaalslag kon maken van het concept waar Duoinlog voor staat naar een beeldend merk wat in de gehele huisstijl terug te zien zou zijn. Na een eerste oriënterend gesprek, waarin alles werd besproken zoals waar Duoinlog voor staat, wat de activiteiten zijn van Duoinlog, welke doelgroep het moet aanspreken, heeft DTPH drie verschillende logo ontwerpen gemaakt. In de drie logo voorstellen werden drie verschillende fonts gebruikt en verschillende kleurcombinaties. Ook werden er drie verschillende beeldmerken gebruikt.

Bij de presentatie van de drie logo’s, was in één oogopslag al duidelijk welk logo het zou gaan worden. Hierdoor konden we snel door met de andere huisstijl elementen zoals visitekaartje, briefpapier en website. Natuurlijk werd het uitgekozen logo ook los geleverd als png en jpg formaat zodat het logo ook zelf gebruikt kan gaan worden in bijv powerpointpresentaties en online profielen.
Nadat ook het visitekaartje goedgekeurd was, ontving de klant binnen enkele dagen het nieuwe visitekaartje thuis!

Bent u ook geinteresseerd in de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl? Of heeft u vragen over de ontwikkeling van een nieuw logo of huisstijl? Neem dan vandaag nog contact op met DTPH.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies". Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. De privacy verklaring kunt u hier lezen.

Sluiten