

Ken je dat licht panikerende gevoel dat opborrelt wanneer er een rapport is gemaakt, maar je het ook nog op de een of andere manier moet laten drukken en je gewoon niet weet hoe?
Dat gevoel hadden ze ook bij ROC.
Toen er om half twaalf ’s avonds nog een mailtje in mijn mailbox viel, midden in deze ongekende, nooit eerder vertoonde hittestorm, wist ik meteen: dit gaat goedkomen.
De volgende ochtend zat ik al vroeg achter mijn computer. Want ja, de beste tijd om te werken tijdens een hittegolf is toch echt om 6 uur ’s morgens. Zo kon ik de bestanden op tijd ter controle doorsturen.
Na een paar tekstuele correcties kon het rapport naar de drukker.
Drama afgewend.
Blije klant.
Maar nog steeds heet.
Heb je ook hulp nodig bij vormgeving, DTP of drukwerk? Neem dan vrijblijvend contact op, dan bespreek ik graag de mogelijkheden.