
Afgelopen maand kreeg ik een vraag die ik nog niet eerder had gehad: of ik ook jaarboeken vormgeef.
Nu had ik dat nog niet eerder gedaan, maar het leek me altijd al ontzettend leuk om te doen. Dus natuurlijk zei ik volmondig ja.
Nadat ik de eerste voorbeeldpagina’s had gedeeld, werden alle registers opengetrokken. Niet alleen voor het jaarboek, met honderden foto’s, maar ook voor de schoolbrochure, een nieuw logo, ansichtkaarten en roll-up banners.
Ik moet toegeven: ik werd meerdere keren afgeleid door de grappige teksten die de leerlingen hadden geschreven over hun tijd op de middelbare school. Het liet me af en toe stiekem even terugverlangen naar die zorgeloze tijd.
