Wie twittert er tegenwoordig niet? Een beetje bedrijf moet toch op z’n minst een profiel hebben en af en toe een boodschap de wereld insturen. Waar nog veel mensen hun twijfels hebben over het nut van twitter, heeft een groot gedeelte al door wat een sterk marketingtool dit zou kunnen zijn wanneer je het goed gebruikt! Goed gebruiken door de juiste mensen te volgen en volgers te verzamelen. Duidelijke boodschappen de wereld insturen en niet bang zijn om iemand anders te helpen.
Om de huisstijl eenduidig door te zetten in je twitteraccount, kun je eens nadenken over een twitterachtergrond. Voorbeelden waar het idee van de huisstijl is doorgezet is bij Hug Your customer

DTPHulp heeft voor mij een twitter achtergrond ontworpen. Op basis van de huisstijl die zij eerder voor mij heeft gemaakt. Ikzelf kan eigenwijs en koppig zijn, denken het beter te weten. Maar op het gebied van huisstijl heb ik geleerd Mireille de vrije hand te geven.

Vaak denken we bij een huisstijl alleen maar aan een logo of briefpapier. Maar in dit ‘online’ tijdperk moeten we deze huisstijl ook doorvoeren naar LinkedIn, Twitter, Hyves, Facebook en andere netwerken waarop we actief zijn. Mireille kent de details omdat ze zelf ‘online’ actief is.
Een absoluut voordeel in de kracht waarmee ze de huisstijl consequent doorvoert.

Het resultaat is er dan ook naar. Consequent in eenvoud, mooi en functioneel.

Big Hug,
Jan Mulder
@janbmulder

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies". Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. De privacy verklaring kunt u hier lezen.

Sluiten